РІШЕННЯ Виконавчого комітету Ужгородської міської ради №52 від 07.02.2023 року "Про закріплення територій обслуговування за закладами освіти міста Ужгород"


Наказ управління освіти Ужгородської міської ради "Про зарахування в заклади освіти м. Ужгород у 2022/2023 н. р."


Витяг із Додатку 1 до рішення виконкому Ужгородської міської ради 16.02.2022 №44

Перелік вулиць м. Ужгород, закріплених за закладами загальної середньої освіти для обслуговування

УЗОШ І-ІІІ ст. №7

Вулиці: Марка Вовчка, Данила Галицького, Андрія Палая (Тельмана), Олександра Блистіва (Краснодонців), Іллі Мечникова, Антоніна Дворжака, Полтавська, Степана Разіна, Василя Стефаника, Миколи Лелекача, Січових Стрільців (9 січня), Івана Шишкіна, Гранітна, 128-ї Бригади (Єрмака), Українська, Іштвана Дендеші, Василя Верещагіна, Івана Лобачевского, Ольги Кобилянської, Валерія Чкалова, Болотинська (Партизанська), Антонівська, Олекси Борканюка, Золота (29 червня), Садова, Михайла Томчанія, Шкільна, Механізаторів, Буковинська, Осетинська, Максима Рильського, Марійки Підгірянки, Малоужанська, Горянської Ротонди, Дружня, Нагірна, Степанівська, Фруктова, Хвойна, Марка Черемшини, Донська, Богатирська, Радванська, Козацька, Львівська, Івана Ірлявського (Сидоряка), Володимира Івасюка (Терека)

Провулки: Базарний (Чкалова), Добросусідський (Мечнікова), Музейний, Підвальний, Підгірний, Андезитовий та Кар’єрний тупики


Наказ управління освіти Ужгородської міської ради "Про зарахування в заклади освіти м. Ужгород у 2021/2022 н. р."


Пам'ятка для батьків підлітків


Лист Міністерства освіти і науки України 11.07.2019 №1/9-448 «Щодо вступу з документами про базову загальну середню освіту, які містять помилки»


Лист Міністерства освіти і науки України 11.07.2019 №1/9-449 «Щодо вступу з документами про повну загальну середню освіту, які містять помилки»


Наказ управління освіти Ужгородської міської ради "Про впорядкування окремих питань з фінансово-господарської діяльності освітніх закладів"


Лист МОН "Щодо медичних довідок для відвідування закладів освіти"

Управління освіти доводить до відома лист Міністерства охорони здоров`я України №11-01/89 від 29.03.2018 року «Щодо медичних довідок для відвідування закладів освіти».


Що потрібно знати, якщо Ваша дитина йде до 1-го класу

Вступ до школи – важлива подія в житті кожної дитини. Діти по-різному переживають її залежно від психологічної готовності до навчання в школі. Формування психологічної готовності до шкільного навчання її становлення свідчить про завершення періоду дошкільного дитинства, а також є одним із важливих підсумків психічного розвитку.

Під готовністю до шкільного навчання розуміють необхідний і достатній рівень психічного розвитку дитини для освоєння шкільної навчальної програми в умовах навчання в колективі однолітків. Поняття «готовність дитини до школи» розглядають як комплексне, багатогранне, таке, що охоплює всі сфери життєдіяльності майбутнього першокласника.

У складному комплексі якостей, із яких складається психологічна готовність до шкільного навчання, варто виокремити мотиваційний, розумовий, емоційно-вольовий і соціальний компоненти.

Мотиваційна готовність виявляється у настроях дитини, її прагненні, бажанні йти до школи, що поєднується з тим, як дитина уявляє шкільні вимоги. Наскільки готова змінити свою дошкільну, ігрову позицію. Проявляється ж мотиваційна готовність у виникненні внутрішньої позиції (успішно змінити себе).

Інтелектуальна готовність пов’язана з відповідним рівнем розвитку пізнавальної сфери дитини. Вона включає:

• рівень знань, умінь і навичок;

• сформованість основних інтелектуальних новоутворень дошкільного віку: образного, словесно-логічного мислення, контекстної та пояснювальної мови, здатності до мимовільного запам’ятовування, децентрації мислення (подолання егоцентризму мислення), розвитку аналізу, синтезу, порівняння;

• розумова активність, інтерес до нового.

Емоційно-вольова готовність включає:

• уміння довільно керувати власною поведінкою, пізнавальною активністю;

• уміння керувати своїми емоціями;

• емоційне благополуччя (відсутність страхів, тривог, агресивності).

Соціальна готовність означає адекватність дитини, її здатність жити й розвиватися в соціальному оточені, наявність відповідних навичок комунікації, соціальної компетентності. Соціальна готовність включає:

• комунікативну готовність;

• виконання вимог і дотримання правил поведінки;

• уміння відстоювати власну позицію;

• наявність адекватної самооцінки.


Поради батькам п'ятикласників

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4.Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам'ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу . Не пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність - як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов'язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

11. З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.

Директор департаменту О. В. Єресько

Кiлькiсть переглядiв: 1423

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Ужгородський ліцей №7

вул. Дворжака, 41,
88000 Закарпатська область, Ужгород,
Україна

Дата останньої зміни 19 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!