Примірний перелік організацій та установ, служб підтримки постраждалих осіб, до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства

Організації та установи до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства:

- До територіального органу поліції або за телефоном 102.

- До центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

- До управління сім'ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрацій.

- До громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства.

- До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо.

- До близької людини.

На телефони «Гарячих ліній».

Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії» Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда-Україна»:

0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)

Дзвінки на лінію – безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.

Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.

Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):

116-123 (цілодобово та безкоштовно з мобільних телефонів),

0-800-500-225 та 116-111

Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.

Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба:

(044) 255-64-50 Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:

Зателефонувавши за номером 0 800213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

- інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

- безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

- правові консультації;

- зв'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв'язку.

Служби підтримки постраждалих осіб:

1) центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;

2) притулки для дітей;

3) центри соціально-психологічної реабілітації дітей;

4) соціально-реабілітаційні центри (дитячі містечка);

5) центри соціально-психологічної допомоги;

6) територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг);

7) інші заклади, установи та організації, які надають соціальні послуги постраждалим особам.

До спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб належать притулки для постраждалих осіб, центри медико-соціальної реабілітації постраждалих осіб, кол-центр з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, мобільні бригади соціально-психологічної допомоги постраждалим особам та особам, які постраждали від насильства за ознакою статі, а також заклади та установи, призначені виключно для постраждалих осіб та осіб, які постраждали від насильства за ознакою статі.

Робота шкільного психолога

№ з/п Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу Термін проведення Де і з ким проводиться
1.Психодіагностична робота
1. Діагностика адаптації першокласників до навчання у школі.Анкетування батьків та вчителів, спостереження. Вересень Вересень-жовтень Учні 1-х класів Батьки учнів 1-х класів
2. Дослідження рівня адаптації учнів 5-х класів до основної школи. Жовтень- листопад Учні 5-х класів
3. Діагностика протиправної поведінки. Листопад Учні 9-10-х класів
4. Діагностика суїцидальних тенденцій підлітків Грудень Учні 10-х класів
5. Діагностика акцентуацій характер Лютий Учні 7-х класів
6. Діагностика педагогів Березень Педпрацівники
7. Індивідуальна діагностична робота з учнями «Групи ризику» Протягом року Учні «групи ризику»
8. Діагностична робота на запит адміністрації (Згідно потреби) Протягом року Учні, батьки, вчителі
2.Консультаційна робота
1. Індивідуальні консультації Згідно графіку Учні, вчителі, батьки
2. Групові консультації
3. Консультації з профорієнтації Згідно графіку Учні, вчителі, батьки
4. Індивідуальні консультації щодо особливостей адаптації, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами Згідно графіку Педагоги, батьки
3. Корекційно – відновлювальна та розвивальна робота
1. Проведення розвиваючих занять адаптації дітей шестирічного віку до шкільного життя. Листопад Учні 1-х класів
2. Проведення індивідуальних корекційно-розвиваючих занять з учнямти «групи ризику» 1 раз на місяць Учні «групи ризику»
3. Проведення індивідуальних корекційно-розвивальних занять з учнями з особливими потребами Січень Учні з особливими освітніми проблемами
4.Психологічна просвіта
1. Виступ на батьківських зборах За вимогою Батьки, педагоги
«Круглий стіл», «Дискусії», «Тренінги» з учнями Учні школи
1. Роль емоцій в житті людини. Грудень Учні 5-7 класів
2. Ідентичність – професійна ідентичність. Березень Учні 9 -11 класів
3. Хто – Я ( самооцінка, Я-концепція). Листопад Учні 1-4 класів
4. Конфлікт. Батьки, діти, педагоги. Ефективне подолання конфлікту. Січень Учні 8 -11 класів
5. Шкідливі звички. Лютий Учні 9 -11 класів
6. Любов, дружба та інші відносини. Квітень Учні 5 -11 класів
7. Толерантність. Травень Учні 1 -11 класів
8. Ініціатива. Листопад Учні 5 -8 класів
9. Моє майбутнє. Лютий Учні 1 -4 класів
Виступи для педагогів на нарадах, педрадах, М/О Вчителі школи
1. Формування навичок ефективної взаємодії. Листопад
2. Фактори дезадаптивної поведінки дітей. Січень
3. Гіперактивні діти. Лютий
4. Агресивні діти. Березень
5. Вчитель, друг, колега, наставник – різноманітні ролі сучасного педагога. Квітень
6. Емоційне вигорання педагогів, шляхи подолання. Грудень
5.Навчальна діяльність
Проведення ділових ігор з педагогами. Вчителі школи
1. Творчий потенціал (ресурс) особистості педагога-як запорука успішної роботи з школярами та колегами. Осінні-зимові канікули Педагоги
2. Професійна ідентичність педагога, вчителя. Весняні канікули Педагоги
З батьками.
1. Гармонійна сім’я як фактор розвитку психологічно здорової особистості дитини. Осінні-зимові канікули Батьки 1-4 класів
Кiлькiсть переглядiв: 708

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Ужгородський ліцей №7

вул. Дворжака, 41,
88000 Закарпатська область, Ужгород,
Україна

Дата останньої зміни 18 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!